TOLONG PILIH SAYA ANTARA DUA..

Saya dilema dan ingin minta pendapat. Sekarang saya sedang mengenali hati budi dua lelaki. Lelaki A saya kenal dulu berbanding Lelaki B. Saya rasa tak perlu cerita macam mana dan di mana saya kenal supaya dapat pendapat yang tidak berat sebelah.
.
Begini ceritanya, Lelaki A ini saya kenal sudah 5 tahun. Agak pemalu. Kami kenal rapat pun dari orang tengah. Sangat baik, rajin solat di masjid.. Pernah couple sekali saja sebelum ni. Kerja yang stabil, family yang baik..Tapi, sangat jarang ambil berat pasal saya. Kalau marah atau tersinggung, lebih suka simpan dan perli daripada terus terang. Lelaki A ini tak berminat untuk tahu tentang hobi saya yang mana hobi saya merupakan sebahagian dari hidup saya. Dia tidak pernah risau akan saya. Saya tidak ada perasaan sayang terhadapnya. Yang ada cuma ambil berat.
.
Yang kedua, lelaki B. Saya kenal dia setahun lebih. Perwatakan berbeza dengan A. B sangat peramah. Mempunyai ramai ex girlfriend. Malah, dia mengaku pernah ringan2 dengan salah satu gf dia. Dia solat tetapi lubang2. Sedang belajar improve. Pekerjaan dia ok tapi kewangan belum stabil. Saya belum berjumpa family dia. Dia sangat mengambil berat tentang saya dan risau tentang saya. Dia serius untuk ajak saya berkahwin. Saya serius memang sayangkannya.
.
Ada di antara kawan saya yang kata, bagusnya A, bukan senang cari lelaki macam tu pada zaman sekarang. Tapi mereka tak rasa apa yang saya rasa.
.
Tapi pada masa yang sama, saya takut, sebab B ada "sejarah" tersendiri dan saya takut kalau ia berulang. Minta pendapat semua. Saya sangat buntu.
.
Apa pendapat anda?
.
Kita tidak akan sesat selagi berpegang kepada AlQuran dan as-Sunnah. Percayakah anda untuk memilih calon suami pun diberi panduan?
.
Hanya kita tidak menyedarinya..
.
Dalam Rahsia Menjejaki Jejaka ada mendedahkan penanda aras Allah dalam menentukan jodoh.
Jodoh mungkin sahaja berada berdekatan dengan anda tanpa anda menyedarinya.
.
Ingin tahu lebih lanjut?
.
SEGERA MASUK KE WEBSITE KITA DAN TEMPAH BUKU NI




sape lambat dia rugi..Klik di sini!



Comments