BAGAIMANA LELAKI INTROVERT JATUH CINTA DENGAN ANDA



Bahawasanya lelaki introvert seorang yang sangat pemalu, cenderung menyendiri dan kurang bergaul. ini merupakan tanda-tanda lelaki pasif ataupun pendiam mula menyukai anda.
.
.
1. Mula gelisah apabila melihat kelibat andadan mula membuat
.
Lelaki introvert ini mudah gugup dengan anda dan gelisah apabila anda mberada di depannya. Tangannya tidak akan berada di suatu tempat sahaja, mungkin bermain dengan kocek seluarnya atau bajunya, menggerakkan lidahnya untuk menjilat bibirnya, menggeser kedudukannya padahal tidak perlu  dan mula membuat geraan gelisahnya yang lain.
.
.
2.Merenung anda tetapi membuang pandang apabila anda melihatnya
.
lelaki yang pemalu akan merenung anda daripada jauh dan membuang pandang apabila anda melihatnya. Hal ini menunjukkan dia tidak boleh lepas pandang matanya terhadap anda tetapi tidak berani mendekati anda.
.
.
3. Mula mencari sesuatu untuk dilakukan
.
seseorang lelaki yang pemalu cepat cemas jika ada perempun cantik di hadapannya. Dia mula bermain handphone ataupun menyibukkan dirinya dengan sesuatu yang tak perlu.
.
.
Ingin Ketahui Teknik Halus Memikat Lelaki?Klik di bawah
4. Dia menjadi kaku
.
Tubuhnya akan menjadi kaku dan masih terpegun dengan kecantikan yang ada pada anda. Anda juga boleh dengan mudah mengenali tanda-tanda minat ini apabila lelaki berdiri kaku seperti ada masalah punggung.
.
.
5. Menatap minat lekuk tubuh anda
.
Jangan salah faham, dia hanya tidak dapat melepaskan matanya daripada lekuk tubuh badan sahaja. Kegugupan ini akan hilang bila dia rasa tenang dapat bebicara dengan anda.

.
Sis masih solo?
.
Berminat untuk mengetahui Rahsia Menjejaki Jejaka? Klik Di Sini!

Comments