3 Sebab Mengapa Jodoh Awak Lambat?



Setelah bergraduasi, ramai sudah yang membina baitulmuslim. Satu per satu kad walimah diterima.
Cuma perbezaan seseorang itu ialah niat untuk menghalalkan suatu perhubungan sama ada cepat atau lambat. Andaikata perancangan kita untuk berkahwin lebih awal, kita akan berfikiran masak-masak dan mula merencana untuk menjalinkan suatu perhubungan. Dan begitu juga sebaliknya.


Teknik Halus Memikat Lelaki! Klik SINI!


#1 - Terlalu Memilih

     
       Mungkin hati mempunyai dua tiga pilihan menyebabkan hati ragu-ragu dalam membuat                       keputusan. Percayalah, dalam membuat keputusan, carilah yang beragama kerana akan                         membimbingmu di dunia dan di akhirat.

#2 - Tidak Berdoa

     
       Jikalau jauh daripada Allah, bagaimana sesuatu hajat itu dapat dimakbulkan dengan mudah?
       Doa itu senjata mukmin. Allah suka hambanya meminta-minta kepadanya dan sentiasalah                   berdoa kerana cepat atau lambat doa itu pasti akan termkabul denga izinNya.

#3 - Tiada Daya Penarik


       Antara baju yang lusuh dan baju yang mempunyai rekaan yang sangat menarik, yang manakah           yang menjadi pilihan anda? Tentulah pakaian yang eklusif kerana kehalusan rekaan, jahitan yang         kemas, memberi anda keselesaan dan keyakinan bila memakainya. Sejujurnya, lelaki tentu lebih         tertarik kepada wanita cantik berbanding yang biasa-biasa. Walau bagaimanapun, cantik wanita           itu bersifat subjektif. Mungkin nilai-nilai murni yang ada dalam diri wanita sudah menyebabkan         seseorang tertarik dengan anda. Sentiasalah berbudi bahasa di mana jua anda berada.                           Sesungguhnya orang yang baik dijodohkan dengan baik juga. InsAllah.

Teknik Halus Memikat Lelaki! Klik SINI!

Artikel Lain yang Menarik untuk Anda Baca:

Comments