Sis Masih Solo? Di Sini Ada Doa Mustajab Jodoh. Moga Bertemu Jodoh yang Soleh.













 


    Sis masih solo? Dah cuba mencari pasangan ? Tak jumpa yang sesuai? Sng cite, dah berkenalan          dengan ramai lelaki ? Tapi x der y menjadi? Rasa penat? Bosan? Rimas?

    Dalam banyak-banyak perkara manusia lupa dengan  yang paling dekat dengannya apabila                  menghadapi masalah ialah Allah. Setiap masalah itu datangnya daripada Allah, dan setiap                    jawapannya juga ialah datangnya daripada Allah. Doa itu adalah yang paling ampuh bagi senjata        orang mukmin. Tanpa doa, syaitan akan menghinggapi kita. Tanpa doa, sihir mengelilingi kita.            Tanpa izinNya, siapalah kita.

    Berikut ialah doa untuk mohon jodoh dan keturunan yang baik. Sebelum berdoa juga, perlu juga          kita menghayati dan memohon kepadaNya dengan bersungguh-sungguh. Jika dapat mengalirkan        air mata, megalirlah.. supaya Allah mendengar setiap keresahan yang dialami anda!




Solat yang khusyuk juga penting kerana doa lebih dimakbulkan jika kita ikhlas dalam menunaikan ibadah kepadaNya. Sis, apakah cara solat kita betul? (Peringatan diri saya juga). Suka saya ingin berkongsi teknik khusyuk dalam solat..

Klik Sini!


Tiada apa yang lebih berkuasa selainNya. Solat dan berdoalah kerana Allah Maha Mendengar. Dan semoga sis bertemu jodoh yang membimbing ke syurga. Aminn.

Sebelum itu, jika

Artikel Lain yang Menarik untuk Anda Baca:

Comments