PSIKOLOGI CINTA LELAKI JATUH CINTA


1. Kaum Adam sangat menyayangi kekasihnya walaupun mereka tidak kerap mengungkapkannya. Mereka tidak perlu ekspresikan emosi mereka dan sangat penting untuk memberi tekanan kepada mereka.
.
2. Kaum Adam tidak suka bersifat berminta-minta. Kaum Adam bersifat penjaga berabad-abad dan mengakui jika mereka tidak mampu di luar kemampuannya. Oleh sebab itu, memuji setiap usaha yang dilakukan sangat penting. Mereka akan rasa lebih berkuasa dan konfiden.
.
3. Lelaki ini sangat kompetitif dan mereka suka menunjuk-nunjuk jika mereka mempunyai kemahiran akan sesuatu. Lelaki akan bergaduh antara satu sama lai untuk menunjukkan mereka lebih berkuasa dan berkemamouan dan ini menyebabkan mereka lebih menarik di mata wanita.
.
4. Kadang-kadang, mereka tidak berminat untuk mendengar akan luahan kita dalam jangka panjang, tetapi cara mereka untuk menjauhi kita adalah berpura-pura melakukan sesuatu.
.
5. Apa yang paling utama yang lelaki mahukan daripada wanita ialah hormat. Mereka tidak menyukai manipulasi  jadi lebh baik elak untuk putarbelitkan cerita dan menghormati setiap keputusannya.
.
6. Mereka lebih suka untuk mengejar perempuan. Mereka tidak suka perempuan yang mudah untuk dikejar atau yang dilahirkan sebagai pengejar. Hal ini disebabkan mereka rasa tercabar dalam permainan untuk memiliki perempuan yang mereka suka.

Ingin ketahui Rahsia Menjejaki Jejaka? Klik Di Sini
.
7. mereka tidak takut akan komitmen, Mereka suka memberatkan emosi mereka dan membuat sesuatu keputusan.Tidak seperti wanita mereka selalu menjalinkan hubungan tanpa berfikir panjang, lelaki lebih suka pastikan untuk menyukai wanita dalam tempoh panjang.
.
8. mereka akan menipunapabila mereka rasa fizikal dan mental mereka tidak berpuas hati terutamanya apabila mereka rasa dalam tempoh yang lama.
.
9. Lelaki sangat suka dipuji. Mereka bukan menyukai pujian  yang kerap tetapi apabila mereka berbuat seuatu, mereka sangat menyukainya daripada perempuan yang mereka suka.
.
10. Role model setiap kelakuannya ialah ayahnya. Dia akan meniru setiap tindakan dan pemikirannya, dan ini merupakan indikator yang baik untuk pemikiran masa hadapan.

Comments